završni rad
Integrirana marketinška komunikacija - Nacionalni park Brijuni

Daniel Vučetić (2015)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Podaci o radu
NaslovIntegrirana marketinška komunikacija - Nacionalni park Brijuni
AutorDaniel Vučetić
Voditelj/MentorDražen Alerić (mentor)
Sažetak rada
Tema ovog rada je integrirana marketinška komunikacija. Integrirana marketinška komunikacija je proces razvoja i primjene različitih oblika komunikacije s potrošačima i potencijalnim kupcima u određenom vremenu. Definicija nas odmah upućuje na njezina temeljna obilježja, a to su: utjecati na ponašanje, početi od potrošača ili potencijalnog kupca, koristiti sve oblike ili samo jedan oblik komunikacije, postići sinergijske učinke te izgraditi dugoročni odnos s kupcima. U teoretskom dijelu rada je definiran sam pojam marketinga, zatim komunikacije i na kraju integrirane marketinške komunikacije. Objašnjeni su također temeljni oblici integrirane marketinške komunikacije. U praktičnom dijelu na primjeru NP Brijuni prikazana je primjena integrirane marketinške komunikacije.
Ključne riječimarketing integrirana marketinška komunikacija NP Brijuni
Naslov na drugom jeziku (engleski)Integrated marketing communications - National park Brijuni
Povjerenstvo za obranuErik Ružić (član povjerenstva)
Dražen Alerić (član povjerenstva)
Lenko Uravić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financije, Računovodstvo i revizija, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam, Poslovna informatika
SmjerMarketinško upravljanje
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivauniv.bacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-09-30
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The theme of this paper is an integrated marketing communications. Integrated marketing communications process of development and implementation of various forms of communication with customers and potential customers in a given time. Definition immediately points us to its fundamental characteristics, such as: impact onbehavior, start from the consumer or potential customer, use all forms or just one form of communication to achieve synergies and build along term relationship with customers.In the theoretical part of the workit is given definition of marketing,communications and in the end integrated marketing communications. In paper are given explanations of fundamental forms in integrated marketing communications. In the practical part we have example of National Park Brijuni and how they use integrated marketing communications.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)marketing integrated marketing communication Brijuni National Park
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:383654
PohranioBarbara Dušan