diplomski rad
Analiza predsjedničke kampanje 2014. u Hrvatskoj na društvenoj mreži Facebook

Dean Županović (2015)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Podaci o radu
NaslovAnaliza predsjedničke kampanje 2014. u Hrvatskoj na društvenoj mreži Facebook
AutorDean Županović
Voditelj/MentorDražen Alerić (mentor)
Sažetak rada
Politički marketing i politička komunikacija izuzetno su bitni u izbornom procesu. Tek njihovom pravilnom primjenom stvara se mogućnost za provedbu političkih ideja. Društvene mreže predstavljaju novi forum na kojemu građani iskazuju svoje političke preferencije. Facebook kao mreža sa najviše korisnika, lider je tih trendova. Američki predsjednik Obama iskoristio je mogućnosti društvenih mreža, te je pomoću njih ostvario uzastopne pobjede na izborima. Predsjednički izbori u Hrvatskoj pokazali su, da je istovremeno broj lajkova u virtualnom svijetu pratio potporu u realnom svijetu. Kolinda Grabar Kitarović bolje je od svojega protukandidata iskoristila mogućnosti digitalne kampanje, te je pobijedila na izborima, te postala prva predsjednica.
Ključne riječiPolitički marketing društvene mreže Facebook izbori Hrvatska
Naslov na drugom jeziku (engleski)Analysis of presidential campaign 2014 in Croata on social network Facebook
Povjerenstvo za obranuDragan Benazić (član povjerenstva)
Dražen Alerić (član povjerenstva)
Erik Ružić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financijski management, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam i razvoj, Poslovna informatika
SmjerMarketinško upravljanje
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag.oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-09-23
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Political marketing and political communication are extremely important in the electoral process. Only their proper application creates the possibility for the implementation of political ideas. Social networks represent a new forum in which citizens express their political preferences. Facebook as a network with the most users, is the leader of these trends. President Obama used the possibilities of social networks, and using them he achieved consecutive win in the elections. Presidential elections in Croatia showed that while the number of “likes“ in virtual worlds follows the support in the real world. Kolinda Grabar Kitarovic used possibilities of digital campaign better than her rival, and won the election.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)Political marketing Social Networks Facebook Election Croatia
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:576326
PohranioBarbara Dušan