završni rad
Vokalna tehnika u nastavi glazbene kulture i solfeggia

Sara Mojzeš (2015)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Muzička akademija u Puli
Podaci o radu
NaslovVokalna tehnika u nastavi glazbene kulture i solfeggia
AutorSara Mojzeš
Voditelj/MentorSofija Cingula (mentor)
Sažetak rada
Zadatak glazbene nastave je sačuvati glas kako bi on ostao gibak, razigran i zvonak te ga dalje razvijati. U razredu treba težiti lijepom pjevanju, odnosno, postići lijepo, izražajno pjevanje, jasnu artikulaciju, razumijevanje teksta te ostvariti adekvatnu glazbenu interpretaciju. Pjevanje je u planovima od 1944. godine i od tada se nalazi u svakome novom planu. To je uz slušanje glazbe središnja glazbena aktivnost . Nastavnici imaju veliku odgovornost spram dječjih glasova i njihovog zdravog razvoja. Učenje pjesama u školi odvija se najčešće po sluhu, stoga možemo zaključiti kako su od velike važnosti vokalno-tehničke kompetencije učitelja. U Školama je aktualan otvoreni model, stoga glazbeni pedagog ima mogućnost izbora pri odabiru pjesama kao i načina na koji će te pjesme obraditi. U solfeggiu postoje različite metode intonacije. Kao i u glazbenoj kulturi, upjevavanje na nastavi solfeggia doprinosi velikoj kreativnosti nastave, čemu bismo trebali težiti.
Ključne riječipjevanje otvoreni model upjevavanje kreativnost
Naslov na drugom jeziku (engleski)Vocal technique in music education and solfeggio
Povjerenstvo za obranuMirjana Grakalić (član povjerenstva)
Sofija Cingula (član povjerenstva)
Laura Čuperjani (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineMuzička akademija u Puli
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaUMJETNIČKO PODRUČJE
Glazbena umjetnost
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaGlazbena pedagogija
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) glazbene pedagogije
Kratica akademskog / stručnog nazivauniv. bacc. mus.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-07-15
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The main task of music teaching is to make voice supple, playful and resonant, and it further development. In the class teacher should aim nice singing to achieve nice expressively, singing, clear articulation, to understand the text, and to make adequate music interpretation. Singing is in curriculum from 1944. since than it is in every curriculum. Music teachers have big responsibility according to children voice and their healty development. Teaching songs in school is usually by hearing, so we can conclude that teachers vocal-technique is very important. According to open model, music teacher can choose the songs and the way he wnats to do it. In solfeggio there are different ways of intonation. As it is in music education warm-up activities makes teaching more creative, that we all should long for.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)singing open model warm-up activities creativity
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:700918
PohranioVanessa Toić