Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Plantak, V. (2020). Istraživanje učinaka marketinškog komuniciranja (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:735376
Plantak, Vedran. "Istraživanje učinaka marketinškog komuniciranja." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:735376
Plantak, Vedran. "Istraživanje učinaka marketinškog komuniciranja." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:735376
Plantak, V. (2020). 'Istraživanje učinaka marketinškog komuniciranja', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:735376
Plantak V. Istraživanje učinaka marketinškog komuniciranja [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2020 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:735376
V. Plantak, "Istraživanje učinaka marketinškog komuniciranja", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:735376