Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Jovanović, R. (2020). Novi mediji u prodaji (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:212271
Jovanović, Roman. "Novi mediji u prodaji." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:212271
Jovanović, Roman. "Novi mediji u prodaji." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:212271
Jovanović, R. (2020). 'Novi mediji u prodaji', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 13.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:212271
Jovanović R. Novi mediji u prodaji [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2020 [pristupljeno 13.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:212271
R. Jovanović, "Novi mediji u prodaji", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:212271