Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Višnjić, T. (2020). Utjecaj influencera na odluke o kupnji (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:973426
Višnjić, Tena. "Utjecaj influencera na odluke o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:973426
Višnjić, Tena. "Utjecaj influencera na odluke o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:973426
Višnjić, T. (2020). 'Utjecaj influencera na odluke o kupnji', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:973426
Višnjić T. Utjecaj influencera na odluke o kupnji [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2020 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:973426
T. Višnjić, "Utjecaj influencera na odluke o kupnji", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:973426