Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Puljić, L. (2019). Važnost zadovoljstva i lojalnosti korisnika (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:005633
Puljić, Luka. "Važnost zadovoljstva i lojalnosti korisnika." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:005633
Puljić, Luka. "Važnost zadovoljstva i lojalnosti korisnika." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:005633
Puljić, L. (2019). 'Važnost zadovoljstva i lojalnosti korisnika', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:005633
Puljić L. Važnost zadovoljstva i lojalnosti korisnika [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2019 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:005633
L. Puljić, "Važnost zadovoljstva i lojalnosti korisnika", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:005633