Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Šajnović, M. (2019). Utjecaj promjena u tehnološkom okruženju na marketing u turizmu (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:651839
Šajnović, Magdalena. "Utjecaj promjena u tehnološkom okruženju na marketing u turizmu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:651839
Šajnović, Magdalena. "Utjecaj promjena u tehnološkom okruženju na marketing u turizmu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:651839
Šajnović, M. (2019). 'Utjecaj promjena u tehnološkom okruženju na marketing u turizmu', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 29.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:651839
Šajnović M. Utjecaj promjena u tehnološkom okruženju na marketing u turizmu [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2019 [pristupljeno 29.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:651839
M. Šajnović, "Utjecaj promjena u tehnološkom okruženju na marketing u turizmu", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:651839