Pavletić, P. (2020). Digitalna transformacija elemenata marketinškog spleta kod poduzeća NP Brijuni (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:213917
Pavletić, Paola. "Digitalna transformacija elemenata marketinškog spleta kod poduzeća NP Brijuni." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:213917
Pavletić, Paola. "Digitalna transformacija elemenata marketinškog spleta kod poduzeća NP Brijuni." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:213917
Pavletić, P. (2020). 'Digitalna transformacija elemenata marketinškog spleta kod poduzeća NP Brijuni', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:213917
Pavletić P. Digitalna transformacija elemenata marketinškog spleta kod poduzeća NP Brijuni [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2020 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:213917
P. Pavletić, "Digitalna transformacija elemenata marketinškog spleta kod poduzeća NP Brijuni", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:213917