Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Poropat, A. (2021). MARKETINŠKI KONTEKST GLOBALNOG BRENDINGA TURISTIČKIH APARTMANA (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:302110
Poropat, Anthony. "MARKETINŠKI KONTEKST GLOBALNOG BRENDINGA TURISTIČKIH APARTMANA." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:302110
Poropat, Anthony. "MARKETINŠKI KONTEKST GLOBALNOG BRENDINGA TURISTIČKIH APARTMANA." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:302110
Poropat, A. (2021). 'MARKETINŠKI KONTEKST GLOBALNOG BRENDINGA TURISTIČKIH APARTMANA', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:302110
Poropat A. MARKETINŠKI KONTEKST GLOBALNOG BRENDINGA TURISTIČKIH APARTMANA [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2021 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:302110
A. Poropat, "MARKETINŠKI KONTEKST GLOBALNOG BRENDINGA TURISTIČKIH APARTMANA", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:302110