Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Ester, V. (2021). Uloga društvenih mreža u istraživanju zadovoljstva korisnika usluga (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:500742
Ester, Valentina. "Uloga društvenih mreža u istraživanju zadovoljstva korisnika usluga." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:500742
Ester, Valentina. "Uloga društvenih mreža u istraživanju zadovoljstva korisnika usluga." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:500742
Ester, V. (2021). 'Uloga društvenih mreža u istraživanju zadovoljstva korisnika usluga', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:500742
Ester V. Uloga društvenih mreža u istraživanju zadovoljstva korisnika usluga [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2021 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:500742
V. Ester, "Uloga društvenih mreža u istraživanju zadovoljstva korisnika usluga", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:500742