Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Čičić, K. (2021). Posebnosti digitalnog marketinga poduzetnika u turizmu (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:380798
Čičić, Karmen. "Posebnosti digitalnog marketinga poduzetnika u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:380798
Čičić, Karmen. "Posebnosti digitalnog marketinga poduzetnika u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:380798
Čičić, K. (2021). 'Posebnosti digitalnog marketinga poduzetnika u turizmu', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:380798
Čičić K. Posebnosti digitalnog marketinga poduzetnika u turizmu [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2021 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:380798
K. Čičić, "Posebnosti digitalnog marketinga poduzetnika u turizmu", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:380798