Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet za interdisciplinarne, talijanske i kulturološke studije
Citirajte ovaj rad
Palajsa, D. (2020). Internetski markting u hotelijerstvu (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:597499
Palajsa, Dorotea. "Internetski markting u hotelijerstvu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:597499
Palajsa, Dorotea. "Internetski markting u hotelijerstvu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:597499
Palajsa, D. (2020). 'Internetski markting u hotelijerstvu', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:597499
Palajsa D. Internetski markting u hotelijerstvu [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2020 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:597499
D. Palajsa, "Internetski markting u hotelijerstvu", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:597499