Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Hlišć, K. (2020). Promocija na primjeru Hrvatskog telekoma (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:005842
Hlišć, Karlo. "Promocija na primjeru Hrvatskog telekoma." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:005842
Hlišć, Karlo. "Promocija na primjeru Hrvatskog telekoma." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:005842
Hlišć, K. (2020). 'Promocija na primjeru Hrvatskog telekoma', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:005842
Hlišć K. Promocija na primjeru Hrvatskog telekoma [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2020 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:005842
K. Hlišć, "Promocija na primjeru Hrvatskog telekoma", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:005842