završni rad
Tjelesna aktivnost djece predškolske dobi

Ana Benčić (2016)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Podaci o radu
NaslovTjelesna aktivnost djece predškolske dobi
AutorAna Benčić
Voditelj/MentorIva Blažević (mentor)
Sažetak rada
Tjelesno vježbanje obuhvaća sve pokrete, kretanja i aktivnosti koje čovjek svjesno primjenjuje i koristi za razvoj svojih osobina i sposobnosti. Svaka tjelesna aktivnost i svaki sport aktiviraju kompletan lokomotorni sustav, a on je presudan za transformaciju energije koja je prijeko potrebna za aktivnost svih stanica u organizmu. Zbog toga se tjelesna aktivnost smatra odrednicom za skladan razvoj svih djetetovih osobina i antropoloških značajki. Predškolska djeca svakodnevno trebaju biti uključena u tjelesne aktivnosti najmanje 60 minuta. Tjelesna aktivnost djece predškolske dobi treba biti usmjerena na razvoj vještina kretanja koje su temelj za razvoj kompleksnijih pokreta. Potrebno im je osigurati mogućnost kretanja na otvorenom i zatvorenom prostoru gdje su zadovoljeni svi sigurnosni standardi za izvođenje aktivnosti koje razvijaju velike mišiće. Osobe koje su odgovorne za dobrobit djece predškolske dobi moraju biti svjesne važnosti tjelesne aktivnosti te im omogućiti razvoj vještina kretanja. Zdrava, okretna, spretna i vješta djeca mogu lakše podnositi nedaće i teškoće života te mogu lakše obavljati svoje radne i društvene zadatke.
Ključne riječidjeca tjelesni rast motorički razvoj zdravlje igra sportske aktivnosti
Naslov na drugom jeziku (engleski)Psysical activity of a preschool children
Povjerenstvo za obranuZlatko Tkalčec
Iva Blažević
Loris Benassi
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet za odgojne i obrazovne znanosti
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Kineziologija
Kineziološka edukacija
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaPreškolski odgoj (na hrvatskom i talijanskom jeziku)
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) predškolskog odgoja
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. praesc. educ
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-02-01
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Physical exercise comprises all movements, motions and activities which people consciously deploy and use in order to develop their characteristics and abilities. Each physical exercise and each single sport activate the whole locomotor system, which is crucial for the transformation of the energy indispensable for the activity of all cells in the body. This is the reason why physical exercise is considered a baseline for the harmonious development of all characteristics and anthropological characteristics of a child. Preschool children ought to participate in at least 60 minutes of physical exercises on a daily basis. The physical activity of preschool children should be aimed at the improvement of movement skills, which are a basis for the development of more complex movements. Children should be provided the possibility of both outdoor and indoor activities where all the safety requirements for large muscle development activities are met. People responsible for the well-being of preschool children need to be fully aware of the importance of physical activity, and therefore make possible for children to develop their movement skills. Healthy, agile, quick and skilful children can withstand life problems and difficulties more easily and they also find it much easier to fulfil their school and social obligations.
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:155032
PohranioAleksandar Ćatić