diplomski rad
Potrošačko ponašanje u turizmu na primjeru poduzeća Istraturist Umag d.d.

Maja Stephen (2016)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Podaci o radu
NaslovPotrošačko ponašanje u turizmu na primjeru poduzeća Istraturist Umag d.d.
AutorMaja Stephen
Voditelj/MentorLenko Uravić (mentor)
Sažetak rada
U diplomskom radu obrađen je turizam kao djelatnost koja zauzima vodeću poziciju u globalnim kretanjima, te kao takav ima utjecaj prvenstveno na prostor u kojem djeluje i od velike je važnosti užu lokalnu zajednicu, i destinaciju u širem smislu. Upravo zbog promjena na turističkom tržištu, neophodno je konstantno uvoditi inovacije u turističku ponudu kako ne bi došlo do zasićenja, a samim time i do opadanja potražnje za određenim proizvodom ili destinacijom. Izneseni su neki od važnijih trendova potrošačkog ponašanja u turističkoj djelatnosti, i kako hotelijerska kompanija Istraturist Umag d.d. odgovara na promjene u potražnji i konkurencije. Istaknuta je važnost istraživanja ponašanja kupaca, kao jedan od ključnih segmenata kojem unazad pet godina mnoge hotelijerske kuće naginju, a iz razloga što boljeg pozicioniranja na tržištu i odgovaranja na sve kompleksnije zahtjeve potencijalnih kupaca (gostiju). Izdvojen je i obrađen profil njemačkih turista, kao uvjerljivo najbrojnijih gostiju Hrvatske, Istre i Istraturista. Na kraju je zaključeno da polazište strategije nastupa na tržištu turističkog poduzeća mora biti istraživanje ponašanja potrošača, a odgovori na podražaje sa tržišta moraju biti što brži i efikasniji. Upravo na tim informacijama poduzeće mora predviđati buduće tendencije ponude kako bi bili ispred zahtjeva potrošača, ali i konkurencije.
Ključne riječiturizam ugostiteljstvo potrošačko ponašanje trendovi istraživanje marketing gosti konkurencija tržište
Naslov na drugom jeziku (engleski)Customer Behaviour in Tourism in case of company Istraturist Umag d.d.
Povjerenstvo za obranuAriana Nefat (predsjednik povjerenstva)
Lenko Uravić (član povjerenstva)
Erik Ružić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financijski management, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam i razvoj, Poslovna informatika
SmjerMarketinško upravljanje
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag.oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-06-21
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The thesis is that tourism, as an activity that occupies a leading position in the global movements, has an impact primarily on the area in which it operates and is of great importance immediate local community, and the destination in general. Due to the changes in the tourism market, it is necessary to constantly innovate in the tourist offer in order to prevent saturation, and hence a decline in demand for a particular product or destination. Presents some of the most important trends in consumer behavior in the tourism industry, and that hotel company Istraturist Umag Ltd responds to changes in demand and competition. The importance of consumer behavior research, as one of the key segments of which the last five years many hotel company lean, and because of better positioning in the market and respond to the increasingly complex requirements of potential customers (guests). A profile of German tourists is singled out and processed, as convincingly most numerous guests Croatian, Istria and Istraturist. Finally, it was concluded that the starting point of marketing strategy, tourism enterprises must study consumer behavior and responses to stimuli from the market have to be faster and more efficient. It is on this information the company must anticipate future trends offer to be in front of the demands of consumers, but also the competition.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)tourism catering consumer behavior trends research marketing hosting competition market
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:131821
PohranioEster Bencic