Šimunić, H. (2020). Marketing neprofitnih organizacija (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:557762
Šimunić, Helena. "Marketing neprofitnih organizacija." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:557762
Šimunić, Helena. "Marketing neprofitnih organizacija." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:557762
Šimunić, H. (2020). 'Marketing neprofitnih organizacija', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:557762
Šimunić H. Marketing neprofitnih organizacija [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2020 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:557762
H. Šimunić, "Marketing neprofitnih organizacija", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:557762