završni rad
Uloga brendiranja u razvoju novog proizvoda

Cvitić, Anita
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Citirajte ovaj rad

Cvitić, A. (2020). Uloga brendiranja u razvoju novog proizvoda (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:869334

Cvitić, Anita. "Uloga brendiranja u razvoju novog proizvoda." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:869334

Cvitić, Anita. "Uloga brendiranja u razvoju novog proizvoda." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:869334

Cvitić, A. (2020). 'Uloga brendiranja u razvoju novog proizvoda', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 19.05.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:869334

Cvitić A. Uloga brendiranja u razvoju novog proizvoda [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2020 [pristupljeno 19.05.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:869334

A. Cvitić, "Uloga brendiranja u razvoju novog proizvoda", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:869334

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.