Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Pozder, M. (2021). Utjecaj percepcije trgovačkih marki na donošenje odluka o kupovini (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:937896
Pozder, Marin. "Utjecaj percepcije trgovačkih marki na donošenje odluka o kupovini." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:937896
Pozder, Marin. "Utjecaj percepcije trgovačkih marki na donošenje odluka o kupovini." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:937896
Pozder, M. (2021). 'Utjecaj percepcije trgovačkih marki na donošenje odluka o kupovini', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:937896
Pozder M. Utjecaj percepcije trgovačkih marki na donošenje odluka o kupovini [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2021 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:937896
M. Pozder, "Utjecaj percepcije trgovačkih marki na donošenje odluka o kupovini", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:937896