Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet za interdisciplinarne, talijanske i kulturološke studije
Citirajte ovaj rad
Žvorc, N. (2022). Marketinška istraživanja u turizmu (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:772119
Žvorc, Nikolina. "Marketinška istraživanja u turizmu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:772119
Žvorc, Nikolina. "Marketinška istraživanja u turizmu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:772119
Žvorc, N. (2022). 'Marketinška istraživanja u turizmu', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:772119
Žvorc N. Marketinška istraživanja u turizmu [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2022 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:772119
N. Žvorc, "Marketinška istraživanja u turizmu", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:772119