Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Rašin, L. (2022). Učinak boje pakiranja na percepciju i ponašanje kupca (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:530885
Rašin, Luka. "Učinak boje pakiranja na percepciju i ponašanje kupca." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:530885
Rašin, Luka. "Učinak boje pakiranja na percepciju i ponašanje kupca." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:530885
Rašin, L. (2022). 'Učinak boje pakiranja na percepciju i ponašanje kupca', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 14.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:530885
Rašin L. Učinak boje pakiranja na percepciju i ponašanje kupca [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2022 [pristupljeno 14.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:530885
L. Rašin, "Učinak boje pakiranja na percepciju i ponašanje kupca", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:530885