završni rad
Stvaranje korisničkog sučelja igre i rukovanje korisničkim interakcijama pomoću PyGame-a
Igra za dvoje i igra protiv umjetne inteligencije.

Lekaj, Nikolina
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet informatike u Puli

Citirajte ovaj rad

Lekaj, N. (2022). Stvaranje korisničkog sučelja igre i rukovanje korisničkim interakcijama pomoću PyGame-a : Igra za dvoje i igra protiv umjetne inteligencije. (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:115126

Lekaj, Nikolina. "Stvaranje korisničkog sučelja igre i rukovanje korisničkim interakcijama pomoću PyGame-a : Igra za dvoje i igra protiv umjetne inteligencije.." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:115126

Lekaj, Nikolina. "Stvaranje korisničkog sučelja igre i rukovanje korisničkim interakcijama pomoću PyGame-a : Igra za dvoje i igra protiv umjetne inteligencije.." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:115126

Lekaj, N. (2022). 'Stvaranje korisničkog sučelja igre i rukovanje korisničkim interakcijama pomoću PyGame-a : Igra za dvoje i igra protiv umjetne inteligencije.', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.03.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:115126

Lekaj N. Stvaranje korisničkog sučelja igre i rukovanje korisničkim interakcijama pomoću PyGame-a : Igra za dvoje i igra protiv umjetne inteligencije. [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2022 [pristupljeno 26.03.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:115126

N. Lekaj, "Stvaranje korisničkog sučelja igre i rukovanje korisničkim interakcijama pomoću PyGame-a : Igra za dvoje i igra protiv umjetne inteligencije.", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:115126

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.