Naslov (talijanski) | Come comprendere e migliorare la propria pedagogia personale implicita: analisi di tre approcci pedagogici che hanno e stanno cambiando il paradigma educativo |
Autor | Andrea Debeljuh |
Urednik | Sandra Kadum |
Urednik | Suzana Todorović |
Urednik | Aleksandro Burra |
Urednik | Emilio Coco |
Ostale odgovornosti | Maja Ružić Baf (Recenzent) |
Ostale odgovornosti | Elisabetta Madriz (Recenzent) |
Ostale odgovornosti | Monica Bertok (Recenzent) |
Ostale odgovornosti | Ranko Rajović (Recenzent) |
Autorova ustanova | Sveučilište Jurja Dobrile u Puli (Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti) |
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana | DRUŠTVENE ZNANOSTI Pedagogija Opća pedagogija |
Ključne riječi (talijanski) | |
Jezik | talijanski |
Vrsta publikacije | Autorska knjiga-Znanstvena knjiga-Udžbenik za visokoškolsko obrazovanje |
Status objave | Objavljen |
Vrsta recenzije | Recenziran - međunarodna recenzija |
Verzija publikacije | Objavljena verzija rada (izdavačev PDF) |
Broj stranica | 123 |
ISBN | 978-953-377-019-2 |
URN:NBN | urn:nbn:hr:137:224414 |
Datum objave tiskanog izdanja | 2023 |
Vrsta resursa | Tekst |
Izdavač | Università degli Studi Jurja Dobrila di Pola |
Mjesto izdavanja | Pula |
Prava pristupa | Otvoreni pristup |
Uvjeti korištenja | |
Datum i vrijeme pohrane | 2023-05-25 12:22:34 |