Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet za interdisciplinarne, talijanske i kulturološke studije
Citirajte ovaj rad
Lončarić, L. (2022). Digitalni marketing u turizmu (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:311993
Lončarić, Lara. "Digitalni marketing u turizmu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:311993
Lončarić, Lara. "Digitalni marketing u turizmu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:311993
Lončarić, L. (2022). 'Digitalni marketing u turizmu', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:311993
Lončarić L. Digitalni marketing u turizmu [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2022 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:311993
L. Lončarić, "Digitalni marketing u turizmu", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:311993