završni rad
Utjecaj pakiranja proizvoda u marketinškoj komunikaciji

Butković, Andrea
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Butković, A. (2023). Utjecaj pakiranja proizvoda u marketinškoj komunikaciji (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:694611

Butković, Andrea. "Utjecaj pakiranja proizvoda u marketinškoj komunikaciji." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:694611

Butković, Andrea. "Utjecaj pakiranja proizvoda u marketinškoj komunikaciji." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:694611

Butković, A. (2023). 'Utjecaj pakiranja proizvoda u marketinškoj komunikaciji', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:694611

Butković A. Utjecaj pakiranja proizvoda u marketinškoj komunikaciji [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2023 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:694611

A. Butković, "Utjecaj pakiranja proizvoda u marketinškoj komunikaciji", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:694611

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.