Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Turčić, Ž. (2023). Utjecaj COVID-19 pandemije na marketinške aktivnosti uslužnih poduzeća (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:564658
Turčić, Željko. "Utjecaj COVID-19 pandemije na marketinške aktivnosti uslužnih poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:564658
Turčić, Željko. "Utjecaj COVID-19 pandemije na marketinške aktivnosti uslužnih poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:564658
Turčić, Ž. (2023). 'Utjecaj COVID-19 pandemije na marketinške aktivnosti uslužnih poduzeća', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 09.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:564658
Turčić Ž. Utjecaj COVID-19 pandemije na marketinške aktivnosti uslužnih poduzeća [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2023 [pristupljeno 09.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:564658
Ž. Turčić, "Utjecaj COVID-19 pandemije na marketinške aktivnosti uslužnih poduzeća", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:564658