Naslov | Upravljanje odnosima s kupcima putem kluba vjernosti na primjeru poduzeća Billa |
Autor | Dino Perkov |
Voditelj/Mentor | Dražen Alerić (mentor)
|
Sažetak rada | Tema ovog diplomskog rada je upravljanje odnosima s kupcima putem kluba
vjernosti. Naime, u vrijeme sve veće konkurencije, mnoga poduzeća ulaze u pravu borbu
za prevlast, boreći se pritom svim sredstvima i načinima da zadrže postojeće korisnike i
privuku nove. Ono što je od krucijalnog značaja jest zapravo da poduzeća moraju velike
napore usmjeriti u zadovoljavanje korisnika s obzirom da je zadovoljan korisnik većom
vjerojatnošću i lojalan korisnik određenom poduzeću. Cilj ovog diplomskog rada je
utvrditi u kojoj mjeri upravljanje odnosima s korisnicima putem klubova vjernosti
poduzećima koristi u stvaranju i zadržavanju korisnika, kako se osmišljavaju ovi programi
i kako se koriste u praksi te kakav utjecaj imaju na stvaranje lojalnih korisnika. Pri tome
od presudne je važnosti da poduzeće kupca stavi u središte odnosno da dobro upozna svoje
kupce, njihovu strukturu, navike i potrebe te da sve informacije o svojim kupcima, putem
IT tehnologije, pohrani u jedinstvenu bazu podataka, nakon čega ih može kvalitetno
pretraživati, obrađivati, segmentirati i analizirati što poduzeće čini spremnim za
svakodnevne poslovne izazove. Programi vjernosti vezani za učestalost kupovine kreirani
su da osiguraju nagrade kupcima koji kupuju često i/ili u znatnim količinama, a sve s
ciljem da se zadovoljni kupci pretvore u lojalne kupce koji će se oduprijeti izazovima
konkurencije i koji će dobar glas o poduzeću prenositi dalje i tako privući nove kupce. Na
konkretnom primjeru kluba vjernosti poduzeća Billa vidljivo je kako to funkcionira u
praksi. |
Ključne riječi | CRM lojalnost kupaca Billa Club |
Naslov na drugom jeziku (engleski) | Customer Relationship Management through the club fidelity to the example of teh Company Billa |
Povjerenstvo za obranu | Erik Ružić (predsjednik povjerenstva) Dražen Alerić (član povjerenstva) Lenko Uravić (član povjerenstva)
|
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanj | Sveučilište Jurja Dobrile u Puli |
Ustrojstvena jedinica niže razine | Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" |
Mjesto | Pula |
Država obrane | Hrvatska |
Znanstveno područje, polje, grana | DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Marketing
|
Vrsta studija | sveučilišni |
Stupanj | diplomski |
Naziv studijskog programa | Poslovna ekonomija; smjerovi: Financijski management, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam i razvoj, Poslovna informatika |
Smjer | Marketinško upravljanje |
Akademski / stručni naziv | magistar/magistra ekonomije |
Kratica akademskog / stručnog naziva | mag.oec. |
Vrsta rada | diplomski rad |
Jezik | hrvatski |
Datum obrane | 2016-09-09 |
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski) | The theme of this degree thesis is customer relationship management through
the club loyalty. At the time of increasing competition, many companies are entering into a
real fight for supremacy, struggling to achieve by all means and ways to retain existing
customers and attract new ones. What is crucial is the fact that companies need to focus a lot
of effort to satisfy users as it is a satisfied customer as likely and loyal user particular
company. The aim of this diploma work is to determine the extent to which customer
relationship management through loyalty clubs companies used in the creation and retention
of customers, how to devise these programs and how they are used in practice and what
impact the creation of loyal users. In doing so, it is crucial that the company customer at the
center and to know our customers, their structure, habits and needs and that all the information
about your customers, through IT technology, stored in a single database, then it may well
search, processed, segment and analyze what company makes ready for everyday business
challenges. Loyalty programs related to the frequency of purchases are designed to provide
rewards to customers who buy frequently and / or in large quantities, with the aim to turn
satisfied customers into loyal customers who will resist the challenges of competition and to
good reputation of the company carry forward a both attract new customers. For a concrete
example of the club fidelity Company Billa, it is evident how it works in
practice. |
Vrsta resursa | tekst |
Prava pristupa | Rad u otvorenom pristupu |
Uvjeti korištenja rada |  |
URN:NBN | https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:800783 |
Pohranio | Ester Bencic |