Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Muža, M. (2023). Uloga tehnologije u usluživanju korisnika (Markething) (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:854286
Muža, Maja. "Uloga tehnologije u usluživanju korisnika (Markething)." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:854286
Muža, Maja. "Uloga tehnologije u usluživanju korisnika (Markething)." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:854286
Muža, M. (2023). 'Uloga tehnologije u usluživanju korisnika (Markething)', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:854286
Muža M. Uloga tehnologije u usluživanju korisnika (Markething) [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2023 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:854286
M. Muža, "Uloga tehnologije u usluživanju korisnika (Markething)", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:854286