završni rad
Utjecaj društvenih medija na psihologiju kupaca

Butković, Daria
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Butković, D. (2023). Utjecaj društvenih medija na psihologiju kupaca (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:779554

Butković, Daria. "Utjecaj društvenih medija na psihologiju kupaca." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:779554

Butković, Daria. "Utjecaj društvenih medija na psihologiju kupaca." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:779554

Butković, D. (2023). 'Utjecaj društvenih medija na psihologiju kupaca', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:779554

Butković D. Utjecaj društvenih medija na psihologiju kupaca [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2023 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:779554

D. Butković, "Utjecaj društvenih medija na psihologiju kupaca", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:779554

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.