Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Butković, D. (2023). Utjecaj društvenih medija na psihologiju kupaca (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:779554
Butković, Daria. "Utjecaj društvenih medija na psihologiju kupaca." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:779554
Butković, Daria. "Utjecaj društvenih medija na psihologiju kupaca." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:779554
Butković, D. (2023). 'Utjecaj društvenih medija na psihologiju kupaca', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:779554
Butković D. Utjecaj društvenih medija na psihologiju kupaca [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2023 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:779554
D. Butković, "Utjecaj društvenih medija na psihologiju kupaca", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:779554