Sažetak | U teorijskom dijelu ovog istraživačkog rada temeljito se analizirao razvoj djece predškolske dobi, s posebnim fokusom na ključnim razvojnim područjima, kao što su motorički, emocionalni, socijalni i kognitivni aspekt. Poseban naglasak stavljen je na proučavanje načina učenja i istraživanja djece unutar njihovog prirodnog okruženja, pružajući dublji uvid u njihove potrebe i specifičnosti karakteristične za tu dobnu skupinu.
Analiza grada Poreča obuhvatila je opis geografskih karakteristika, infrastrukture te pregled objekata, ustanova i programa koje grad podržava financijski ili djelomično podržava. Posebna pozornost posvećena je ustanovama koje pružaju raznolike usluge, uključujući odgojno-obrazovne, zdravstvene, sportske i kulturne, ne samo za građane Poreča, već i za stanovnike okolnih općina.
Istraživački segment rada uključuje tri ključna intervjua radi stvaranja sveobuhvatne slike perspektiva relevantnih dionika. Prvi intervju proveden je s gradonačelnikom grada Poreča, drugi s Upravnim odjelom za društvene djelatnosti, dok je treći intervju obavljen s bivšom ravnateljicom Dječjeg vrtića „Radost“ Poreč – Parenzo. Zaključci dobiveni kroz intervjue ističu predanost Grada Poreča ulaganju, planiranju i provedbi programa i projekata koji su usmjereni na dobrobit njegovih građana, posebno s naglaskom na djeci i mladima.
Anketa provedena među građanima Poreča dodatno potvrđuje pozitivnu percepciju, s izraženim zadovoljstvom građana ukupnom ponudom usluga i sadržaja koje Grad Poreč pruža djeci. Sveukupno, istraživanje ističe posvećenost Grada Poreča stvaranju inkluzivnog i poticajnog okruženja za razvoj najmlađih članova zajednice. |