završni rad
Darovitost i kreativnost u predškolskoj dobi

Marija Biondić (2016)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Podaci o radu
NaslovDarovitost i kreativnost u predškolskoj dobi
AutorMarija Biondić
Voditelj/MentorAndrea Debeljuh (mentor)
Sažetak rada
Tema ovog rada je darovitost i kreativnost djece predškolske dobi, te su, s obzirom na temu u radu prikazane definicije darovitosti, značajke i načini prepoznavanja i način rada s darovitom i kreativnom djecom. U radu je obuhvaćen i razvoj darovitog i kreativnog djeteta kako u vrtićkoj tako i u obiteljskoj sredini, i osvrt na nedavno uveden, Nikola Tesla centar program koji je posvećen razvoju kognitivnih sposobnosti u ranom djetinjstvu i predškolskoj dobi kroz pojačane motoričke aktivnosti kao i kroz nove načine učenja, putem asocijacija. Na kraju rada nalazi se istraživanje provedeno među odgojiteljicama Dječjeg vrtića Kalimero, Brtonigla kojem je cilj bio ispitati u kolikoj su mjeri odgojitelji usmjereni na rad s darovitom i kreativnom djecom te kakvi su njihovi stavovi i iskustva glede toga.
Ključne riječidarovitost kreativnost dječji vrtić obitelj NTC program
Naslov na drugom jeziku (engleski)Talent and creativity in pre- school age
Povjerenstvo za obranuMarina Diković
Andrea Debeljuh
Fulvio Šuran
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet za odgojne i obrazovne znanosti
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Pedagogija
Pedagogija ranog i predškolskog odgoja
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaPreškolski odgoj (na hrvatskom i talijanskom jeziku)
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) predškolskog odgoja
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. praesc. educ
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-02-29
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The topic of this paper is the talent and creativity of preschool children, and, given the topic of the paper the definition of talent, features and ways of identifying, and also way of working with gifted and creative children. The work also includes the development of talented and creative child in the kindergarten and in the family environment, and an overview of the recently introduced, Nikola Tesla center program that is dedicated to the development of cognitive abilities in early childhood and pre-school age through increased motor activity as well as new ways of learning through association. At the end of the paper is a survey conducted among pre kindergarten Kalimero from Brtonigla aim of which was to examine the extent to educators focused on working with gifted and creative children, and their views and experiences in this regard.
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:369259
PohranioAleksandar Ćatić