završni rad
Analiza Oglašivačke kampanje sladoleda Ledo

Irma Kurtalić (2016)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Podaci o radu
NaslovAnaliza Oglašivačke kampanje sladoleda Ledo
AutorIrma Kurtalić
Voditelj/MentorDražen Alerić (mentor)
Sažetak rada
Poduzeća moraju činiti mnogo više od jednostavne opskrbe dobrim proizvodima i uslugama – moraju informirati potrošače o prednostima proizvoda i usaditi ih u njihovu svijest. Kako bi to postigla, moraju se spretno posluţiti sredstvima masovne promidžbe, obraćajući se odreĎenoj skupini potrošača. Oglašavanje je jedna vrsta komunikacije kojoj je svrha informiranje, obavještavanje potencijalnih kupaca o proizvodima ili uslugama. Oglasi sadrže činjenice, informacije i uvjerljive poruke o onome što oglašavaju. Danas se za oglašavanje većinom koriste masovni mediji kao što su : televizija, radio, novine, Internet, plakati , pa čak i video igre. Ledo poduzeće je dobilo nagradu za najučinkovitijeg oglašivača u Hrvatskoj, koja svim marketinškim naporima traţi prostore za novo oglašavanje. Njihova kvaliteta od početka osnivanja poduzeća do djelovanja u 2016.godini pokazuje trajnost, autentičnost i efikasnost opstanka na tržištu.
Ključne riječimarketinška komunikacija oglašavanje Ledo d.d.
Naslov na drugom jeziku (engleski)Analysis of advertising campaigns of Ledo ice cream
Povjerenstvo za obranuErik Ružić (predsjednik povjerenstva)
Dražen Alerić (član povjerenstva)
Lenko Uravić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financije, Računovodstvo i revizija, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam, Poslovna informatika
SmjerMarketinško upravljanje
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivauniv.bacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09-09
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:965782
PohranioEster Bencic