završni rad
Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača

Zrinjanin, Dragana
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Zrinjanin, D. (2024). Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:816357

Zrinjanin, Dragana. "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:816357

Zrinjanin, Dragana. "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:816357

Zrinjanin, D. (2024). 'Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 28.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:816357

Zrinjanin D. Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2024 [pristupljeno 28.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:816357

D. Zrinjanin, "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:816357

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.