završni rad
Zeleni marketing kao novi koncept poslovanja

Mia Bačić (2016)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad

Bačić, M. (2016). Zeleni marketing kao novi koncept poslovanja (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:995479

Bačić, Mia. "Zeleni marketing kao novi koncept poslovanja." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:995479

Bačić, Mia. "Zeleni marketing kao novi koncept poslovanja." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:995479

Bačić, M. (2016). 'Zeleni marketing kao novi koncept poslovanja', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 10.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:995479

Bačić M. Zeleni marketing kao novi koncept poslovanja [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2016 [pristupljeno 10.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:995479

M. Bačić, "Zeleni marketing kao novi koncept poslovanja", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:995479

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.