Naslov CRM sustav poduzeća Rudan d.o.o.
Naslov (engleski) CRM system company Rudan doo
Autor Sara Ibrulj
Mentor Dražen Alerić (mentor)
Član povjerenstva Ariana Nefat (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Dražen Alerić (član povjerenstva)
Član povjerenstva Erik Ružić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Pula
Datum i država obrane 2016-10-17, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Marketing
Sažetak Danas je svijet prepun raznih informacija, a isto tako i načina na kojih se dolazi do njih. Poslovni svijet ne zaostaje ni u jednom od tih trendova, stoga se i način borbe za ''prevlast'', odnosno liderstvo na tržištu promijenio. Kupci su postali kategorija sa najvećim značenjem, a samim time i najveća briga poduzeća koje želi upravo na svojim korisnicima graditi svoju budućnost na poslovnom tržištu. Drugim riječima, oni su najvažniji resurs poduzeća koji zahtijeva posebnu brigu. Iza riječi ''briga'' krije se niz aktivnosti koje poduzeće nastoji provoditi kako bi zadržalo postojeće i pridobilo nove korisnike. Ponekad se radi o potpunoj reorganizaciji poduzeća i promjeni načina na koji cijelo poduzeće razmišlja, što svakako ne predstavlja lagan zadatak i stoga se ne smije olako shvatiti. Potrebno je upoznati sve zaposlenike poduzeća sa novom strategijom, educirati ih na pravilan način, i što je još bitnije postići da sve to bude prihvaćeno od strane zaposlenika i da pokažu spremnost na suradnju. Kad se radi o poduzeću koje nudi uslugu, posebna pažnja posvećuje se od internog marketinga do upravljanja odnosima s kupcima. Kako je uslugu nemoguće vidjeti, kupiti pa odnijeti kući ili općenito posjedovati, ona diktira promjenu u konceptu marketinškog miksa jer se moraju uključiti procesi, fizičko okruženje i ljudi.
Sažetak (engleski) Today's world is filled with a variety of information, but also the ways in which they can reach out to them. The business world does not lag behind in any of these trends, so the way to fight for the 'supremacy' 'or market leadership changed. Customers have become category with the most meaning, and therefore the biggest concern of businesses that want just to its customers to build their future on the business market. In other words, they are the most important resource of enterprises that require special care. Behind the word '' concern '' lies in a range of activities that the company is trying to implement in order to retain existing and acquire new customers. Sometimes it is a complete reorganization of the company and change the way the entire company is considering, it certainly does not represent an easy task and therefore should not be taken lightly. It is necessary to inform all employees of the company with a new strategy, to educate them on the proper way, and what is even more important to have it all to be accepted by the employees and to demonstrate a willingness to cooperate. When it comes to the company that offers the service, special attention is given to an internal marketing to customer relationship management. As the service impossible to see, to buy so take it home or generally possess, it dictated a change in the concept of the marketing mix because they have to include processes, the physical environment and people.
Ključne riječi
CRM
kupci
upravljanje CRM
Rudan d.o.o.
Ključne riječi (engleski)
CRM
customers
management CRM
Rudan Ltd.
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:137:882023
Studijski program Naziv: Poslovna ekonomija; smjerovi: Financijski management, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam i razvoj, Poslovna informatika Smjer: Marketinško upravljanje Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra ekonomije (mag.oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Javna napomena Sažetak preuzet iz zaključka
Datum i vrijeme pohrane 2017-02-13 16:24:26