Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Milevoj, L. (2017). Ekonomska mjerila uspješnosti poslovanja turističkih agencija (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:641444
Milevoj, Leo. "Ekonomska mjerila uspješnosti poslovanja turističkih agencija." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:641444
Milevoj, Leo. "Ekonomska mjerila uspješnosti poslovanja turističkih agencija." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:641444
Milevoj, L. (2017). 'Ekonomska mjerila uspješnosti poslovanja turističkih agencija', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 03.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:641444
Milevoj L. Ekonomska mjerila uspješnosti poslovanja turističkih agencija [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2017 [pristupljeno 03.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:641444
L. Milevoj, "Ekonomska mjerila uspješnosti poslovanja turističkih agencija", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:641444