Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Capolicchio, V. (2017). Utjecaj multinacionalnih kompanija na turističko tržište (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:998802
Capolicchio, Viviana. "Utjecaj multinacionalnih kompanija na turističko tržište." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:998802
Capolicchio, Viviana. "Utjecaj multinacionalnih kompanija na turističko tržište." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:998802
Capolicchio, V. (2017). 'Utjecaj multinacionalnih kompanija na turističko tržište', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 16.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:998802
Capolicchio V. Utjecaj multinacionalnih kompanija na turističko tržište [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2017 [pristupljeno 16.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:998802
V. Capolicchio, "Utjecaj multinacionalnih kompanija na turističko tržište", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:998802