završni rad
Značaj održivog marketinga s obzirom na promjene u okruženju

Matko Biuk (2017)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad...

Biuk, M. (2017). Značaj održivog marketinga s obzirom na promjene u okruženju (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:252768

Biuk, Matko. "Značaj održivog marketinga s obzirom na promjene u okruženju." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:252768

Biuk, Matko. "Značaj održivog marketinga s obzirom na promjene u okruženju." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:252768

Biuk, M. (2017). 'Značaj održivog marketinga s obzirom na promjene u okruženju', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:252768

Biuk M. Značaj održivog marketinga s obzirom na promjene u okruženju [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2017 [pristupljeno 26.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:252768

M. Biuk, "Značaj održivog marketinga s obzirom na promjene u okruženju", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:252768