prikaz prve stranice dokumenta Kultura čitanja i korištenja tehnologije među mladima (prijedlog metodičke primjene mobilne aplikacije u nastavi hrvatskoga jezika)
Rad nije dostupan
diplomski rad
Kultura čitanja i korištenja tehnologije među mladima (prijedlog metodičke primjene mobilne aplikacije u nastavi hrvatskoga jezika)

Muža, Ivana
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Filozofski fakultet u Puli

Citirajte ovaj rad

Muža, I. (2017). Kultura čitanja i korištenja tehnologije među mladima (prijedlog metodičke primjene mobilne aplikacije u nastavi hrvatskoga jezika) (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:957358

Muža, Ivana. "Kultura čitanja i korištenja tehnologije među mladima (prijedlog metodičke primjene mobilne aplikacije u nastavi hrvatskoga jezika)." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:957358

Muža, Ivana. "Kultura čitanja i korištenja tehnologije među mladima (prijedlog metodičke primjene mobilne aplikacije u nastavi hrvatskoga jezika)." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:957358

Muža, I. (2017). 'Kultura čitanja i korištenja tehnologije među mladima (prijedlog metodičke primjene mobilne aplikacije u nastavi hrvatskoga jezika)', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 16.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:957358

Muža I. Kultura čitanja i korištenja tehnologije među mladima (prijedlog metodičke primjene mobilne aplikacije u nastavi hrvatskoga jezika) [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2017 [pristupljeno 16.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:957358

I. Muža, "Kultura čitanja i korištenja tehnologije među mladima (prijedlog metodičke primjene mobilne aplikacije u nastavi hrvatskoga jezika)", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:957358

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.