završni rad
Ostvarivanje zadovoljstva i lojalnosti potrošača na primjeru poduzeća DM-drogerie markt

Samantha Brgić (2017)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad

Brgić, S. (2017). Ostvarivanje zadovoljstva i lojalnosti potrošača na primjeru poduzeća DM-drogerie markt (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:752083

Brgić, Samantha. "Ostvarivanje zadovoljstva i lojalnosti potrošača na primjeru poduzeća DM-drogerie markt." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:752083

Brgić, Samantha. "Ostvarivanje zadovoljstva i lojalnosti potrošača na primjeru poduzeća DM-drogerie markt." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:752083

Brgić, S. (2017). 'Ostvarivanje zadovoljstva i lojalnosti potrošača na primjeru poduzeća DM-drogerie markt', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 07.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:752083

Brgić S. Ostvarivanje zadovoljstva i lojalnosti potrošača na primjeru poduzeća DM-drogerie markt [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2017 [pristupljeno 07.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:752083

S. Brgić, "Ostvarivanje zadovoljstva i lojalnosti potrošača na primjeru poduzeća DM-drogerie markt", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:752083

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.