završni rad
Uloga marketinga u strategiji poduzeća

Mirna Prančević (2017)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad

Prančević, M. (2017). Uloga marketinga u strategiji poduzeća (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:524801

Prančević, Mirna. "Uloga marketinga u strategiji poduzeća." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:524801

Prančević, Mirna. "Uloga marketinga u strategiji poduzeća." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:524801

Prančević, M. (2017). 'Uloga marketinga u strategiji poduzeća', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 07.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:524801

Prančević M. Uloga marketinga u strategiji poduzeća [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2017 [pristupljeno 07.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:524801

M. Prančević, "Uloga marketinga u strategiji poduzeća", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:524801

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.