diplomski rad
Pripadnici "Generacije Y" i njihovo korištenje moderne tehnologije u E-marketingu

Ana Košara (2017)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad...

Košara, A. (2017). Pripadnici "Generacije Y" i njihovo korištenje moderne tehnologije u E-marketingu (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:347936

Košara, Ana. "Pripadnici "Generacije Y" i njihovo korištenje moderne tehnologije u E-marketingu." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:347936

Košara, Ana. "Pripadnici "Generacije Y" i njihovo korištenje moderne tehnologije u E-marketingu." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:347936

Košara, A. (2017). 'Pripadnici "Generacije Y" i njihovo korištenje moderne tehnologije u E-marketingu', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 23.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:347936

Košara A. Pripadnici "Generacije Y" i njihovo korištenje moderne tehnologije u E-marketingu [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2017 [pristupljeno 23.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:347936

A. Košara, "Pripadnici "Generacije Y" i njihovo korištenje moderne tehnologije u E-marketingu", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:347936