Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Citirajte ovaj rad
Buzećan, M. (2017). Teoretska utemeljenost ranog učenja drugog stranog jezika (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:770139
Buzećan, Martina. "Teoretska utemeljenost ranog učenja drugog stranog jezika." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:770139
Buzećan, Martina. "Teoretska utemeljenost ranog učenja drugog stranog jezika." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:770139
Buzećan, M. (2017). 'Teoretska utemeljenost ranog učenja drugog stranog jezika', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 18.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:770139
Buzećan M. Teoretska utemeljenost ranog učenja drugog stranog jezika [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2017 [pristupljeno 18.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:770139
M. Buzećan, "Teoretska utemeljenost ranog učenja drugog stranog jezika", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:770139