Sejdić, S. (2016). Marketing usluga u profitnim institucijama s primjerom Croatia osiguranja (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:515359
Sejdić, Senada. "Marketing usluga u profitnim institucijama s primjerom Croatia osiguranja." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:515359
Sejdić, Senada. "Marketing usluga u profitnim institucijama s primjerom Croatia osiguranja." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:515359
Sejdić, S. (2016). 'Marketing usluga u profitnim institucijama s primjerom Croatia osiguranja', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:515359
Sejdić S. Marketing usluga u profitnim institucijama s primjerom Croatia osiguranja [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2016 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:515359
S. Sejdić, "Marketing usluga u profitnim institucijama s primjerom Croatia osiguranja", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:515359