završni rad
Specifičnosti kupovnog ponašanja segmenata Milenijalci

Anita Babić (2018)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad...

Babić, A. (2018). Specifičnosti kupovnog ponašanja segmenata Milenijalci (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:362074

Babić, Anita. "Specifičnosti kupovnog ponašanja segmenata Milenijalci." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:362074

Babić, Anita. "Specifičnosti kupovnog ponašanja segmenata Milenijalci." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:362074

Babić, A. (2018). 'Specifičnosti kupovnog ponašanja segmenata Milenijalci', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 20.02.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:362074

Babić A. Specifičnosti kupovnog ponašanja segmenata Milenijalci [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2018 [pristupljeno 20.02.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:362074

A. Babić, "Specifičnosti kupovnog ponašanja segmenata Milenijalci", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:362074