završni rad
Analiza marketinškog okruženja na primjeru Uljanik grupe

Dajan Stojaković (2018)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad

Stojaković, D. (2018). Analiza marketinškog okruženja na primjeru Uljanik grupe (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:964001

Stojaković, Dajan. "Analiza marketinškog okruženja na primjeru Uljanik grupe." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:964001

Stojaković, Dajan. "Analiza marketinškog okruženja na primjeru Uljanik grupe." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:964001

Stojaković, D. (2018). 'Analiza marketinškog okruženja na primjeru Uljanik grupe', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 15.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:964001

Stojaković D. Analiza marketinškog okruženja na primjeru Uljanik grupe [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2018 [pristupljeno 15.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:964001

D. Stojaković, "Analiza marketinškog okruženja na primjeru Uljanik grupe", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:964001