diplomski rad
Motivi i stavovi u ponašanju kupaca usluga

Izabela Ćorić (2015)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad...

Ćorić, I. (2015). Motivi i stavovi u ponašanju kupaca usluga (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:609865

Ćorić, Izabela. "Motivi i stavovi u ponašanju kupaca usluga." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:609865

Ćorić, Izabela. "Motivi i stavovi u ponašanju kupaca usluga." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:609865

Ćorić, I. (2015). 'Motivi i stavovi u ponašanju kupaca usluga', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 23.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:609865

Ćorić I. Motivi i stavovi u ponašanju kupaca usluga [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2015 [pristupljeno 23.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:609865

I. Ćorić, "Motivi i stavovi u ponašanju kupaca usluga", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:609865