Naslov Zaštita i korištenje pitkih voda - projektni dan
Naslov (engleski) Protection and use of potable water - Project day
Autor Leina Buršić
Mentor Mauro Štifanić (mentor)
Član povjerenstva Lorena Lazarić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Mauro Štifanić (član povjerenstva)
Član povjerenstva Sandra Kadum (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Jurja Dobrile u Puli (Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti) Pula
Datum i država obrane 2018-06-27, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana PRIRODNE ZNANOSTI Biologija Ekologija
Sažetak Rad s djecom rane i predškolske dobi vrlo je složen proces odgoja i obrazovanja. Svaki odgajatelj treba težiti da djeca postignu što bolje rezultate, u koje neizostavno spadaju znanja i vještine koje dijete stječe prilikom boravka u odgojnoj skupini. Zbog toga je vrlo bitno svoje podučavanje, način odgoja, učiniti što zanimljivije i raznovrsnije. Iako nas voda okružuje, s vodom se susrećemo svakodnevno i vrlo je bitna za život, pravu vrijednost dobiva u trenutku kada vrijednosti i informacije koje posjeduje, služe za učenje i podučavanje djece. Cilj ovog rada je predstavljanje primjera dobre prakse odgojno-obrazovnih aktivnosti namijenjenih djeci predškolske dobi na temu korištenja i zaštite pitke vode. Izložene su različite metode rada, objedinjene u aktivnostima realiziranog projekta, koje su djecu potakle na sudjelovanje i suradnju, zainteresiranost i spremnost na usvajanje novih pojmova te novih znanja i vještina. Projekt je sproveden u mješovitoj skupini (djeca u četvrtoj, petoj, šestoj i sedmoj godini života) PO Raša „Zečići“, centralni vrtić „PjerinaVerbanac“ Labin. Provođenje projekta započelo je u listopadu 2017. godine, a zadnji izlet realiziran je u svibnju 2018.godine. Metode rada vrlo su bitne u odgoju i obrazovanju. U ovom radu korišteni su razni poticaji za što bolji rezultat, kao i učenje u prirodi te druženje i boravak na zraku. Cilj projekta bio je potaknuti kod djece mogućnost logičnog razmišljanja, druženje i socijalizaciju, samouvjerenje te učenje o važnosti vode kroz cijeli život. Prema reakcijama djece i rezultatima provedenih aktivnosti, ovaj projekt realiziran je na zadovoljstvo svih sudionika: djece, njihovih roditelja i osoblja predškolske ustanove.
Sažetak (engleski) Working with children of early and pre-school age is a very complex process of education. Each educator should strive for the children to achieve the best results, which inevitably includes the knowledge and skills that the children acquire during their stay in their educational group. That is why it is very important to make ones teaching, the mode of education more interesting and varied. Although water surrounds us, we encounter water in our daily lives and is essential for life,it acquires its real significance at a time when the values and information it possesses are used for teaching and educating children. The aim of this paper is to present examples of good practice of educational activities intended for children of pre-school age on the use and protection of drinking water. Different methods are of work are presented, combined within the activities of the realized project, and these have shown that children were encouraged to participate and cooperate, to show interest and readiness to adopt new concepts, as well as new knowledge and skills.The project was conducted in a mixed group (children aged four, five, six and seven) named "Zečići", in the local section if the "Pjerina Verbanac" Labin central kindergarten located in Raša. The project was initiated in October 2017, and the last excursion was done in May 2018. Work methods are very important in education. In this paper, various incentives have been used for the best result, as well as learning in nature, and socializing and spending time in the fresh air. The aim of the project was to encourage children the possibility of logical thinking, socializing and socialization, self-confidence and learning about the importance of water throughout life. According to the reactions of the children and the results of the activities carried out, this project was realized to the satisfaction of all participants: children, their parents and the staff of the preschool facility.
Ključne riječi
Pitka voda
odgoj i obrazovanje
djeca
likovno izražavanje
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:137:797123
Studijski program Naziv: Preškolski odgoj (na hrvatskom i talijanskom jeziku) Vrsta studija: stručni Stupanj studija: stručni Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) predškolskog odgoja (bacc. praesc. educ)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2018-07-06 07:13:15