Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Radoš, I. (2018). Planiranje marketinških aktivnosti DMO-a (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:387977
Radoš, Ivona. "Planiranje marketinških aktivnosti DMO-a." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:387977
Radoš, Ivona. "Planiranje marketinških aktivnosti DMO-a." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:387977
Radoš, I. (2018). 'Planiranje marketinških aktivnosti DMO-a', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 18.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:387977
Radoš I. Planiranje marketinških aktivnosti DMO-a [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2018 [pristupljeno 18.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:387977
I. Radoš, "Planiranje marketinških aktivnosti DMO-a", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:387977