Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Hudak, P. (2018). Marketinški informacijski sustav u poduzeću Oprema d.d. (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:119575
Hudak, Petra. "Marketinški informacijski sustav u poduzeću Oprema d.d.." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:119575
Hudak, Petra. "Marketinški informacijski sustav u poduzeću Oprema d.d.." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:119575
Hudak, P. (2018). 'Marketinški informacijski sustav u poduzeću Oprema d.d.', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 05.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:119575
Hudak P. Marketinški informacijski sustav u poduzeću Oprema d.d. [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2018 [pristupljeno 05.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:119575
P. Hudak, "Marketinški informacijski sustav u poduzeću Oprema d.d.", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:119575